Monday, February 13, 2012

Ruam susu

Assalamualaikum wbt
May peace be upon you :)

Baru sampai hari ni dari Kelantan. Sampai-sampai ja orang yang dicari adalah my lil nephew! ;) Wahai baby tomei buat apakah itu?Tapi aku dapat perkabaran yang kurang gembira sebab baby Aqeff kene ruam susu!Adehh~ bagaimanakah itu?Dah 2 hari dah menangis, kesian kat along dengan ma :'( Along cuti hari ni sebab nak kena jaga baby Aqeff, abang zul pun ambil EL sebab takut-takut baby Aqeff nak kena hantar ke klinik. Along cuti pun sebab kesian kat aku yang baru balik dari kampung&keletihan seharian berhibernasi.
Esok ma pula cuti sebab takut baby Aqeff menangis lagi. Aku pula kene tolong ma pagi tuh lepas itu kena pergi ke Sg. Buloh untuk buat survey rumah anak yatin bagi program Alumni sekolah. Aku off sekejap lepas itu kena segera pulang untuk jaga baby Aqeff sebab risau kalau tinggal my mum sendirian :'(

Ok tu ja diary untuk hari ni, jumpa esok sebab aku nak berangkat! ;) k tata~ nyte~
Assalamualaikum wbt
May peace be upon you :)

No comments:

Post a Comment